Sunday, September 5, 2010

:: Terima kasih daun keladi , Mr Admirer ::

     Semalam ak berbuka puasa sorang2 sebab my housemates sume berbuka di luar ,weekend pon,mesti la amik2 angin luar kan,ak ja yg mls nk follow sebab malas nk bersiap.Lagi pon,ak dh plan nk msk ak utk berbuka.Bihun tom yam yg instants tp di' ugrade' with some onions,shrimps and mix vegie..ini la dikatakan diet..hehehe diet apa nya,pastu masak nasi goreng rendang cmtu ja ngan onions mcm yg mama selalu dok buat time xde brg sgt dlm peti ais.Lagipon masak nasi lebih sikit,so x abis nk mkn sahur,buat la nasi goreng plak utk elakkn dari membazir.Sejurus selepas Maylin kuar dri rumah,ttiba ad satu ketukan pintu,igtkn dia tertinggal barang ke ap,sbb lupa ka,ap ka..then bukak pintu tgk2 ad 2 org mat salleh,comel..hehe tggi sambil bwk arak.They were having a party next door and they asked me if I wanna to join them.But i said 'no,thanks',,giler ke ape,posa kot..huhu.maybe dia just nk hanging out dgn new neighbors kot.get to know each other well .Maybe dieorg nk ajk maylin la kot,tgk2 mayloin xdak,tgk2 ad org lain..huhu ap la.Fortunately mmg dh msk siap2 so cpat msg Mr Admirer soh tman kn w'pon time kt M'sia adalah time pg2 buta.weekend plak tu,tp Ahad,Kedah dh sekolah..hehe,so bukan weekend la..pas msg ,pergi tgk Disney Channel tp it was no interesting movie that could get my head stuck in front of our Bravia tv,so I headed up to my room which I most comfortable with..I signed in my Skype account and I saw my Mr Admirer was online..I was so excited and he called me to webcam.I thought he was sleeping on his bed at 7 am.He was calling me and temankan ak mkn.Before that,dah ad byk msg msuk kt phone because I was charging my phone..so time berbuka laptop kt depan,sambil mkn..Alhamdulillah,nothing was happen last night.Xde org yg gatal2 ketuk pintu,nope.Baik jugak depa ni party2 pon x mabuk.Mr Admirer tgh berpuasa smalam kena la tman ak mkn depan mata..org kta xbaik tunjuk mknn depan org puasa..hhuhuhu.ak terlupa la plak,dh nk abis semangkuk bihun tom yam,baru teringat =),Mr Admirer temankn ak dgn senang hati sambil bercerita ttg impiannya.For me he's kind of a sweet guy

     Sedikit sebanyak yang ak sedar bahawa girls mmg manja,ye la nak someone teman di sisi mereka including me.Ye la maybe rasa x secure kot,rsa x selamat sbb tu we ask to teman or dgn kata lain 'be there' in that situation,x kira la,dekat ka jauh ka..just a simple sentences like 'Are u ok?,dah mkn ke?,sihat ke?',that would be great at least rasa la ad org amik berat w'pon skit ja.That would make his girl feel safe.Tp ad jugak yg paksa bf mmg kena dok tepi ja selalu kalu ad ap2 problem ke apa.Tu xtaw la plak.Dalam kes ak ni,sebabkn jauh,mintak skype or ym je la..xkn nk suh si dia dtg sni naik flight kot.huhu..huhu kalu cmtu bertuah gila badan,,hik3..Bg ak,ak kena faham condition dia.maybe he wants a little space for him for a while, xkn nk mengekor kita 24 jam kot.Just give him some spaces..so ak kena faham and sentiasa memperingati diri ak sendiri..nt nk kawin,kena dok dekat selalu.Kang rimas plak or dh kurg kemanisan sbb dh get together for a long time without any 'bond'.Tu bg pendapat ak la..tp ak taw si dia x termampu utk berbuat demikian,berada dekat ngan ak w'pon he seems wanna be here for me .faham2.tu pon dh kira bersyukur sebab dia sanggup psg broadband,amik yg paling laju, bgn awl2 pagi and temankn aku dgn muka yg manis skali..maybe sebab dh mandi kot =),nmpak berseri2 dgn muka nakal which I think that's make me feel so comfortable with him..agagaga..Selepas ak dh siap2 mkn ,solat suma baru la dia tdo balik..qada' tidur blik sebab ak mintak dia temankn.Kesian x ckup tdo. Thanks yer Mr Admirer.I love u so much.

1 comment: